26. des. 2009

Utfordring 3 - Kreativ Hobby

Ser at det er kjempelenge siden jeg har blogget nå. Uff som tiden flyr. :D
Denne gangen er det en utfordring jeg prøver meg på.

Utfordring nummer 3 fra Kreativ Hobby er Hvitt. Hoved farge skal være hvitt og man har lov til å bruke litt andre farger, men de må ikke være for skarpe.

Under her ser dere mitt bidrag til denne utfordringen. Det var ikke så lett som jeg i utgangspunktet trodde å holde seg til hvitt og ellers sarte farger, men jeg fikk det da til tilslutt :D


It has been a really long time since my last post on my blog, time just flies by. This post is for a challenge at Kreative Hobby. Main color of the card is to be white and you are allowed to use some light colors as well.

Below you can see my entry for this challenge. It was not as easy as I first thougt to make a card in only light colors, but I managed to make a card in the end :D




Front of card


Back of card

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar